Samokontrola je vrlina koja je posebno poželjna u poslovnom okruženju. Uspješni ljudi nikada se nisu stidjeli da dođu ranije na posao, ostanu duže ili dodatno istražuju.
Uspješni poslodavci tvrde da postignuti rezultati govore i otkrivaju o osobi mnogo više od bilo koje druge reference u biografiji.
Uspjeh je jako važna i poželjna poslovna kategorija, ali ujedno je i vrlo tajanstvena. Iako njegovi sastojci nisu u potpunosti poznati, na osnovu posmatranja uspješnih poslovnih ljudi mogu se definisati određene zakonitosti koje, ako ih primijenimo u svom svakodnevnom radu, povećavaju mogućnost ostvarivanja boljih rezultata i razvoja ličnosti.
1. Upravljanje vremenom
1. Upravljanje vremenom
Vrijeme i rokovi koji postoje za određene poslovne zadatke često negativno djeluju na ljude. Naime, kada dobijemo tačno određeni rok za izvršavanje poslovnog zadatka, nesvjesno se prilagođavamo tom vremenu koje nam je dato za zadatak, te onda na njemu radimo upravo do isteka roka, iako bismo ga u skladu sa svojim sposobnostima i mogućnostima dosta ranije završili.
Za postizanje većeg uspjeha treba zanemariti predugačke rokove i za zadatke koje dobijamo iskoristiti tačno onoliko vremena koliko je potrebno za njihovo izvršavanje. Takav pristup radu će povećati efektivnost i omogućiti da uštedimo vrijeme i posvetimo se stvarima koje ne stignemo. Uspješni ljudi mogu se pohvaliti vrlinom da moć njihove volje savladava sve vremenske barijere.
2. Težnja za višim ciljevima
Na dobre poslovne rezultate svakako možemo biti ponosni, ali nikako ih ne bismo trebali smatrati dovoljnima. Gotovo sve uspješne ljude karakteriše volja za daljim radom, otkrivanjem novih znanja, proširivanjem vidika i svakodnevno traženje novih prilika.
Takođe, odlikuje ih hrabrost da se usude da prošire svoju djelatnost na više područja, pa osim posla, tako razvijaju i svoju ličnost.
3. Važnost dostignuća
Većina ljudi misli da je iskustvo jedno od najbitnih mjerila njihove sposobnosti i uspješnosti, često opravdano obzirom da veliki broj poslodavaca pri zapošljavanju upravo na njemu insistira. No, podatak o vremenu provedenom na određenom radnom mjestu ne odaje ništa o kvalitetima zaposlenog.
Važno je ono što je postignuto radom − a to su rezultati i udio u razvoju. Uspješni poslodavci tvrde da postignuti rezultati govore i otkrivaju o osobi neizmjerno više od bilo koje druge reference u biografiji.
4.Priznavanje sopstvenih grešaka
Mnogim ljudima je vrlo teško priznati da su pogriješili i instiktivno krivicu prebacuju na sve ostale, pa je tako često poslovni partner, tržište ili loše stanje u privredi krivo za poslovni neuspjeh.
Prebacivanje krivice je možda lakša opcija, ali priznavanje krivice zrelo je postupanje kojim osim prihvatanja odgovornosti, učimo i stičemo dragocjeno iskustvo.
5. Prestanite da se upoređujete
Veliki broj ljudi često pribjegava tome da svoje mogućnosti i radne navike upoređuje sa ostalim članovima tima, što je često loša navika, jer tako svjesno smanjujemo sopstveni potencijal i s vremenom ga sve manje iskorišćavamo.
Uspješni ljudi nikada se nisu stidjeli da dođu ranije na posao, ostanu kasnije, pošalju mejl više ili dodatno istražuju.
6. Upoznajte ljude oko sebe
Međutim, vrijedi se potruditi i fokusirati se na otkrivanje pozitivnih osobina svih onih koji vas okružuju. Nakon što saznate više o njima i oni o vama, povećava se mogućnost da dođe do razmjene informacija i znanja koja vam mogu biti od velike koristi u obavljanju posla.
Njegovanje profesionalnog pristupa će vam omogućiti da izbjegnete konflikte sa onima koji možda nisu tip osobe s kojom volite da radite. Jedna od navika uspješnih ljudi jeste da se okružuju ljudima koji su – uspješni.
7. Pronađite mjeru
Ako zamijenite kritikovanje posvećivanjem zadatku, idejama ili ljudima, bumerang uspješnosti sigurno će vam se vratiti.
Izvor: business.hr/ekskluziva.ba/grixonline.blogspot.com
Nema komentara:
Objavi komentar