utorak, 6. kolovoza 2013.

Mladić zajahao ajkulu

Momak sa Floride je pecao u Meksičkom zalivu kada su se kitovi ajkule iznenada pojavile pored čamca. Umjesto da se ponaša kao "normalna" osoba i ostane u plovilu, on je skočio u vodu pa potom na morsku neman, dok ga je prijatelj snimao.

Tinejdžer koji je zajahao kit ajkulu dugu devet metara postao je prava internet senzacija. Kris Krajs (19) uhvatio se za peraje najveće ribe na svijetu i pustio da ga vuče 20 sekundi prije nego što ju je pustio.
"Kada sam se uhvatio za peraje ona je počela da se pomijera. Pustio sam da me vuče, ali se vidjelo da me ne želi na svojim leđima, pa sam shvatio da je najbolje da se pustim i vratim i na čamac", kaže on.
Kitovi ajkule nisu ugrožena vrsta, i Krajs nije učinio ništa protivzakonito, posebno što životinju nije povrijedio.
Premda se kitovi ajkule generalno smatraju nježnim divovima okeana, Krajs kaže da je u blizini video i dvije bik ajkule koje su među najagresivnijim u svojoj vrsti.
grixonline.blogspot.com/federalna.ba

Nema komentara:

Objavi komentar